Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MarcinPrzybys | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Przybyś adresWrocław zarejestrowany06.11.2005 @22:49:57 ostatnio na stronie13.04.2017 @16:19:34

Szczególnie polecane :
Carpaccio - http://carpaccio.digart.pl/
Zamarek -http://zamarek.digart.pl/
GrzegorzPrzybys - http://grzegorzprzybys.digart.pl/

DIVISION 48th http://www.digart.pl/grupy/458/Division_48th/

-------------------------------------------------

Publikacje i wyróżnienia:

Logo From Dreams Award
LogoFI
LogoMoose
LogoGala - Featured Logo
Behance - Featured Project
The Design Inspiration

-------------------------------------------------

Kawa to z pewnością, obok nieprzyjaznych z definicji wód gruntowych, jeden z najważniejszych płynów w życiu architekta.

BEHANCE http://www.behance.net/MarcinPrzybys


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.marcinprzybys.com Gadu-Gadu3456780
digarty77 komentarze443 posty na forum554

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~synstefana    10.05.2009 @00:38:27
Tak, tu można mówić o czcionce nie o foncie
~KonaRos    31.03.2009 @00:04:23
witam, wszystko poza logiem, czyli postacie i wszystkie błedy na stronie są moje ale dzieki za konstruktywną opinię, widze, że jeszcze muszę się BARDZO DUŻO nauczyć
Świetna galeria, pomysłowe i profesjonalne projekty, widać doświadczenie, tym bardziej dzięki za uwagi.
Pozdrawiam
~SZK    26.03.2009 @19:54:14
Mógłbyś napisać jak jest z fotografią bez marginesów? Jest taka opcja czy zawsze jakieś choć te 0,5 są?
~NothingHill    13.03.2009 @16:17:47
poobserwuje jesli mozna
~VISETI    11.03.2009 @18:16:31
Bardzo ciekawe prace! Zapraszam do wystawienia ich w wirtualnej galerii http://www.viseti.pl
Pozdrawiam.
~kOner    21.02.2009 @17:51:26
bardzo ciekawa i wszechstronna galeria, pozdrawiam
~gpm    09.02.2009 @13:51:31
dzieki za uwagi. poprawie.
pozdrawiam
piotrek
_______
http://www.worldinmylens.com - World In My Lens
~hodura    12.01.2009 @00:27:33
Troche niedocenione to twoje portfolio.
Całkiem fajne prace...
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~konradh8    06.01.2009 @20:10:16
no i takie komenty lubie, konkretne ja w www nie siedze, dlatego napisalem, bawie się. wielkie dzieki za pomoc. po pracach widze ze bedzie duzo wysokich ocen. yo
~bolesnedisco    14.12.2008 @10:01:00
inwigilacja, co
~Michalun    08.12.2008 @11:07:38
Thx.

<lekko i kącikiem>
_______
Mawiają że prawdziwa sztuka obroni się sama...
Ale nie przede mną.
ヴァルティナ知ってる人
!artursadlos    19.11.2008 @19:08:43
Slicznie dziękuje, rzeczywiście, wole maczugę:D
_______




~SZK    18.11.2008 @18:28:08
dziękówa.
piona.
~Rajtar    18.11.2008 @00:12:36
Oj dziwisz mnie czlowieku dziwisz
_______
.
+canvaske    17.11.2008 @16:40:52
mam nadzieję że to Howgh to pozytywnie
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~SZK    17.11.2008 @00:36:12
Mógłbyś obstawić, chetnie zerknę.
Piona
~SZK    16.11.2008 @23:38:59
Witać
Może masz jakiś link w sprawie tematu na forumie o logu, a konkretnie o logu igrzysk 2012?
~zuklonami    02.11.2008 @17:22:06
czytałam
to dziękuję
!artursadlos    21.10.2008 @23:13:50
ja nic nie wiedzial:D
_______




+crislabno    13.10.2008 @23:49:32
Marcinku , "loga" na stronie sobie popraw. nie odmienia sie , o ile sie nie myle liczba mnoga rowniez
pomijam ze logotypy na poziomie
pzdr !
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
~pip9    29.09.2008 @01:31:07
się niechcący wypisałam z grupy
_______

~matsky    25.09.2008 @10:46:46
masz wypasione prace, observ
~bublaczek    16.09.2008 @22:29:11
bylo kiedys gdzies o ograniczeniach dla tych, ktorym wywalaja. nie wkurzaj sie
_______
moje feszynowe: http://katarzynagola.digart.pl/
!Zamarek    11.09.2008 @13:08:49
pozdro aus berlin!
~pachur    13.08.2008 @17:10:21
dzieki za odwiedziny
peace
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt